Dirty Dancing



Försov mig lite idag så orkade inte gå till skolan,känns bara onödigt när man inte har något kvar att göra.men imrogon ska jag dit för då är det frisör hela dagen och då har vi modeller så då ska maria komma dit så ska vi hitta på något kul med hennes hår.hihi.

Är ju tyvär inget bra väder idag Som det var igår.Då satt jag och thessan på en uteservering här i berga och åt mat och drack lite cider.sedan gick vi till kanalen och åt jordgubbar, jätte mysigt! men idag ska jag nog bara bädda ner mig i soffan och kolla på Dirty dancing.som förövrigt kan vara en av världens bästa filmer.Så sjukt jävla bra.ska även försöka slinga bort min oranga slinga,haha. har färgat håret ljust och så var det en jätte mörk slinga mitt i luggen.vilket jag inte ville ha.så råkade jag skölja ur blekningen en aning för tidigt så nu är den orange.så det måste jag fixa också.är så sjukt trött på mitt hår just nu.känns som jag varken har en bra färg eller frisyr.känns som det bara hänger där liksom.haha jobbig känsla.och jämt när jag känner såhär springer jag till första bästa frisör och säger att de får göra som de vill.och då får det ju som det går.klipper det lite för kort och så får jag ångest.gud vad det är jobbigt att vara tjej ibland.
Aja ska väl ta tag i den här dagen nu!

Puss / S

Ps.
Fick VG+ på min stylinguppgift. trodde jag verkligen inte.kunde tyvär ite få högre eftersom jag inte gjorde några strukturritningar.Men jag är jättenöjd!Nu har jag bara några moment kvar i frisör och sen är jag klar! DRÖM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0