Ändrade planer

Eftersom solen steker och det är riktigt mysigt här ute på "landet" då så blir vi nog kvar här ikväll.Vi ska hem till en gammal klasskamrat och grilla med lite folk från vår förra klass med mera.låter super ju..senare lär vi dra iväg på någon fest eller ut till stan då eller någonting liknande.Sjukt taggad är jag iallafall.Och vet ni? nu är jag ledig från jobbet ända fram tills augusti. så nu ska jag bara ligga hemma och steka i solen och hitta på en massa kul fär nu gör jag vad jag vill.wooho..är så jävla glad! lite sorligt att ungarna kommer sakna mig fick en massa kramar när jag sa att jag skulle vara borta ett tag.de är ju så söta dem där! men vi ses ju i augusti och efter det får jag hälsa på.

Nu ska jag ta en macka & sen hoppa i duschen


Järry&Pärry@beachen 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0