Klumpiga jag

Ja jag måste ju erkänna att jag är sjukt kass på att blogga nu när jag är ledig.men när det är så varmt och skönt ute i solen vill man ju inte sitta framför datan.. Igår var jag iaf på tegel.det var kul bara att det var så sjukt varmt man kunde ju knappt andas där inne..åkte hem med nattbussen och jag har nog aldrig mått så dåligt..trodde verkligen jag skulle spy ner hela bussen men sån tur var så gjorde jag inte det!Utan istället blev det lite trevligt fyllekäk på statoil för att sedan gå hem utan skor(aldrig mera klackar) fast fick låna älsklingens ett tag,tack för det! haha har ju aldrig hänt förr då. jo kanske..

HAHAHAHA roligaste idag var ändå när jag och Robin badade i poolen så skulle jag hoppa i och så låg robin i vattnet och så klumpig som jag är råkar jag hoppa rakt på hans rygg..så nu har stackarn ont..fyfan vad jag är klumpig jag är..sjukt..sånt händer fan inte på riktigt..
ajja nu ropar han på mig också.. ikväll skulle jag egentligen till sportan men blir hemmakväll med älskling,en aning sliten från igår.. haha nu får han damp så måste rusa.ha en bra kväll!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0