så kan det vara

När ens pojkvän drar till skara(haha oseriöst men sant och det rimmade ju)

Hemma igen. var verkligen skönt att komma bort ett tag men också skönt att komma hem igen.
Har inte haft någon ork att blogga senaste tiden.inte gjort något intressant heller..
var på ikea igår och köpte massa nya tallrikar,bestick,glas osv till lägenheten..
Idag har jag bara tagit det lungt,träffat Thessan en snabbis och åt på indiska,jävligt gott faktiskt.
nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att Maria ska komma hit.
Robin åker iväg inatt så då blir lilla jag själv här hemma.och ni som känner mig vet hur sällskapsjuk jag är.
känns faktiskt jävligt trist. men får ta hit brudarna och ha tjejkvällar.sånt är faktiskt underskattat.kan vara det bästa
som finns! på onsdag lär det bli tegel & torsdag kanske tommys. haha bra liv man har!


Ett stort jävla minus är att nästan alla är bort resta denna vecka! så om någon vill ses är det bara att slå en pling.


En bild som alltid får mig på bättre humör,vart håller du hus bernhardt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0