Måndagsäventyr

Ja vart ska jag börja.. fyfan vilken kväll igår. det började med att Linda kom hem till mig och så började vi dricka lite.sedan blev det att springa till bussen för att vi skulle hem till Jossan och föra vidare..vi drack kanske ett glas till där sedan var det bara att åka taxi hem till jonnie..där var vi inte så länge heller men vi lyckades iaf ragga upp Gurra som hängde med till stan.(vi tog en taxi från Jonnie dit vid kanske ett)väl inne i stan dansade vi loss på viktoria tror jag det hette? är ju inte så stort utbud på klubbar på måndagar, men det var faktiskt riktigt kul!sedan bar det av hem till Jonnie igen där alla sov så då bestämde jag mig  för att ta bussen hem som gick klockan halv sju men då var det ju bara det att min klocka gick fel så jag väntade på bussen i 40min och trodde jag missat den.så jag tänkte precis ta en taxi då den dök upp.mådde så sjukt dåligt pga vätskebrist.trodde att jag skulle törsta ihjäl..och det har aldrig tagit så lång tid att gå från stationen till mormor som det gjorde.. så om det var någon som såg mig vingla fram på åkersberga runt sju imorse så var det föratt jag hade skavsår och för stora skor och inget annat,haha!väl hemma hos mormor blev det att äta jordgubbar och loka för att sedan däcka i sängen.sov kanske en timme och sedan vaknade jag av att folk ringde och frågade hur det var med mig,hade tydligen smsat en del inatt (y)..Nu har jag kommit hem för ett tag sedan och tänker inte gå upp ur sängen mer idag! så ni vet.

ett stort plus var att jag fick träffa queenie igår också som åker till spanien idag och ska vara borta ett tag,kommer sakna dig gumsan!
och Linda med för den delen, vi måste verkligen börja umgås oftare vi tjejer så långt ifrån varandra bor vi faktiskt inte.men men nog om vad jag haft för mig ;)


Imorgon blir det båtfärd för min del så är hemma på söndag tror jag, får se om jag srkiver något innan dess.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0