Landet imorgon

Vilken jävla vecka, Är nog dags att bli nykterist. Imorgon åker jag och min älskling till mitt landställe.kommer bli super mys.bara ta det lungt och sola och bada om vädret tillåter.Kul att träffa papsen min också,har inte träffat honom på hela sommaren och det känns jätte tråkigt.saknar verkligen honom.och sen blir det ju kul att träffa släkten.så ja det här ser jag verkligen fram emot.så den här dagen kommer bestå av packning och städning inför morgondagen.Hörs när jag kommer hem, Ciao





Jag & Robin när vi var ute och åkte båt tidigare i sommar
 

Kommentarer
Postat av: maria

Gud vad kul :), du ser så himla blond ut på den högra bilden, kände knappt igen dig. :P

2009-07-28 @ 01:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0