onsdag igen

Känner mig hyffsat duktig som hunnit med det mesta jag skulle idag.Äntligen klar med min andra uppsättning också! skönt att ha det avklarat.Sista dagen på engelskan idag också.blev godkänd iallfall :D! nu håller jag på att pluggar lite.är klar med samhällskunskapen och har börjat på svenskan.ska skriva lite till ikväll tänker jag och sen får jag fortsätta imorgon. Gud vad ointressant att jag bara pratar om skolan. men det kändes som en ganska bra dag då jag har fått lite gjort iaf!

Nu ska jag strax springa iväg till preem och hämta en sak jag beställt! woho. dock inte till mig ;) kommer bli en födelsedagspresent till min mamma faktiskt!så kan tyvär inte säga vad det är.



Jag och världens bästa mamma!

Kommentarer
Postat av: maria

haha jag vet vad det är, hon kommer nog gilla de :D

2009-12-10 @ 10:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0