NYTT ÅR,NY START

Då var det nyårsafton...IGEN.. det här året har gått fort.har inte hunnit med något av det jag hade tänkt göra. det har varit ett jobbigt år för mig då det hänt mycket saker och jag har varit sjuk jättemycket pågrund av stress. Jag har kommit efter i skolan, fått beslutsångest om vad jag vill bli, varit borta väldigt mycket från skolan.Allting har blivit mycket bättre nu på slutet. MYCKET pågrund av min pojkvän och mina vänner som ställt upp för mig. Däremot har jag blivit väldigt sviken av många av mina närmaste vänner det här året och det känns verkligen jätte tråkigt! men sånt är väl livet antar jag. man lär sig iaf något av det. och jag får bara svårare och svårare att lite på människor. Och det är ju också tråkigt på ett sätt.Jag är iaf glad att jag har så pass underbara vänner som jag har.

Men nu vill jag bara lägga det här året och allt dåligt bakom mig. Det jag gillar mest med ett nytt år är att det känns på något sätt som om man kan börja om.få en ny start. och det är precis vad jag tänker göra!
Jag har många mål för det kommande året men jag vill inte gå in på allt här. Men jag ska iaf ta tag i allt jag inte tog tag i förra året.Sorry för detta "emo-inlägg" men behövde skriva av mig lite.


Gott nytt år,hoppas er natt blir lika bra som min.

Carpe Noctem

"fånga natten"


Vi syns nästa år, puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0