Lördag

GAAAAH, sitter här med färg i hela håret och överallt annanstans i hela lägenheten. fett jobbigt att färga på sig själv ju.haha men det blir nog bra. nu ska det gröna bort!

Om ett tag kommer Thessan & Maria hit.sen om ett långt tag kommer Pillan hit också. Och tiden bara rinner iväg
.Stod och plockade lite i köket och sen satte jag i färgen och nu känns det som klockan är hur mycket som helst.måste hinna äta middag också.Tror jag vet vad jag ska ha på mig iaf.. då brukar det gå lite snabbare ;)Kvällen vet jag inte hur den ser ut än men hur ofta vet man det då? jag vet nästan aldrig det iaf. det är då det blir som bäst!

Ojoj, dags att skölja ur håret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0