lite ego-boost så där

Noll inspiration, tvingas blogga av Maria.Vad ska jag skriva om då? just nu gör jag ingenting alls, har precis vaknat upp från en liten tupplur på soffan.Nu väntar jag bara på att Paradise kan börja så att jag kan gå och lägga mig, jag vet vad ni tänker.varför inte kolla på webbtv'n imorgon.INTE min grej. vill se allt så fort som möjligt. När det är nytt liksom. annars får man höra allt innan man sett det och då blir det inge kul sen när man väl kollar.

En positiv sak är iallfall att det är mindre än två veckor kvar till lovet.OM man längtar.känns som man behöver ett litet brejk från allt just nu.Så nu ska jag kämpa på här sista veckorna. måste bli klar med massa saker så jag slipper tänka på sånt under lovet.men sen efter får jag verkligen dra mig i kragen och ta tag i allt. det går frammåt. men väldigt långsamt! måste gå fortare om jag ska klara det här.men allt börjar faktiskt ljusna nu. känns inte så långt bort längre. har tagit tag i det jag orkat och mer blir det!

Jag är faktiskt grymt bra om man tänker efter!


Kommentarer
Postat av: maria

ja, de e du :) kämpa på sista veckorna, ska försöka göra samma sak !

2009-12-07 @ 19:48:29
Postat av: Anonym

du är bäst :D <3

2009-12-07 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0