Lillebror på middag

Jag mådde inte så bra imorse så blev hemma. drog ner till centrum ett tag och mötte upp Thessan och gick och fikade på det nya fiket här i berga.(y) haha. kollade runt lite i de affärerna som finns på lite saker.men hittade inget som vanligt. Nu ikväll blir det hemmakväll och då ska det ätas gott! min lillebror kommer nämligen på middag.träffar inte han så ofta då vi inte bor tillsammans längre. saknar dock inte den lilla skiten så mycket. bara ibland! känner mig lite seg.. hoppas inte jag håller på att bli sjuk igen. har aldrig varit så mycket sjuk som den här hösten.. kollade julkalendern imorse också men den verkar inge bra :'( buhu. plus att Robin mobbar mig för jag ville kolla på den.. man sluta ju kolla julkalendern när man var 10 tydligen.... gjorde iaf inte jag ;) hehe. bara han som är en tråkmåns!men söt iaf, sååå nu ska jag inte ödsla mer tid fraför datan..

ser ni likheten?haha kanske lite på denna bilden

men vi är faktiskt verkligen inte lika i verkligheten



puss på er sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0