Hjälp mig eller något

Jag vet att jag har en paus. men måste bara tala ut lite om min pojkväns konstiga beteende på fyllan. Igår när vi kom hem tog han min påse med mina skor,väska mm i och tog in den i köket och kastade ut allting på golvet. så imorse såg jag att mina skor låg vid diskmaskinen. helt cp verkligen. Han vet inte själv vad han tänkte med men ja.. börjar bli lite smått rädd.haha kanske inte är lika kul när man berättar om det men ni skulle se hur allting låg. helt störd.


Igår var vi iaf på middag hemma hos thessi som fyller arton idag, grattis till henne! Det var as mys verkligen men sen skulle vi dra in till stan och då åkte vi nog in lite för sent för nästan allt var stängt.Det ända som var öppet var typ laroy och dit kände vi inte för att gå. så ja vi åkte hem igen. fick iaf sjuss från danderyd av jossans pojkvän så det var as skönt! hade känts riktigt jobbigt att åka den där jävla nattbussen. sen mötte Robin mig vid stationen så gick vi hem. hoppas du är nöjd med kvällen ändå thess trots att det blev sådär.vi får ta igen det någon annan dag!kanske blir idag till och med. Jag tror iaf att jag,Sophia,thess och Maria ska hem till majk. men får se om jag orkar är helt jävla död. men ska försöka dra mig i kragen och tänka på thessi lite. men om jag mår såhär dåligt som jag gör nu blir det iaf hemmakväll som gäller. oavsett vad jag gör ska jag INTE dricka.


Allt för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0