gästbloggat av: Maria Pacoste

Eftersom min vän Sandra till min stora besvikelse är lite lat och inte orkar blogga idag får jag ta saken i egna händer och skriva ett litet inlägg. Måste ekänna att jag läser ju hennes blogg varje dag haha..

Jag har faktiskt också en blogg, fast jag tror att jag ungefär har en läsare om dagen och det lär ju vara mig själv. Sen så har jag ju inte bloggat på 2 veckor heller.
Min blogg adress är ingenting jag kommer ge ut i nuläget i alla fall för den är nog mest för mig själv, men sen när jag kanske har utvecklat mina ideér lite så får andra läsa den med :) 

Haha jag är inte den bästa bloggaren men i en blogg skriver man väl vad man har gjort idag...Så det är väl bara att kötta på med min intressanta dag: Först vakande jag vid sju tiden och hade bara lust att ligga kvar i sängen så jag sjukanmälde mig från italienskan, sen vaknade jag igen vid 11 och kom fram till att jag måste sjukanmäla mig från historian också så då gjorde jag de, sen vaknade jag ännu en gång vid 2 och då insåg jag att de är lika bra att logga in på schoolsoft för  tredje gången och sjukanmäla hela dagen..Det var en jävla bortkastad dag.
Vid tre tiden ringde jag mamma och berätta för henne att jag hade skitit i allting och vi bestämde att vi skulle ses i centrum och äta sushi. Vi 17 mötte jag mamma och min syrra Alexandra och vi åt as god sushi, hyrde flickan som lekte med elden och köpte Ben&Jerrys glass.. Sen när vi kom hem kan ni ju räkna ut vad jag åt och vilken film jag kollade på...
Nu ska jag som är så jävla smart och har vänt på dygnet väl försöka sova lite.
God natt!/M
 

Haha snygga gästbloggaren(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0