Cake Competition

Ja nu är jag väl tillbaka då, haha hade tänkt ta en såkallad "bloggpaus" men kände att det klarar inte ni av va? ;) hahaha skojja. men det kan vara skönt att skriva lite när man känner fört. Den här dagen har gått rätt så segt. gick till skolan vid tolv och då hade vi lektion med vickan som var vikarie åt erika och sara..haha.. men så helt plötsligt börjar vickan hämta massa tårtbottnar och grädde osv.. man blev lite fundersam om varför i hela friden vi skulle baka tårta. sen delade hon upp oss i lag och sa. den som är klar snabbast vinner. så alla stressade sönder medans vickan sprang runt med filmkameran i högsta hugg. usch vad hemsk man måste se ut på den filmen. vår tårta blev iaf bäst :D haha fast vi kom typ sist också..jävla grädde att aldrig bli klar.. och hälften av den hamnade över oss kändes det som.. mest på thessan som hade över nästan hela henne.haha lite kul.

meen den här dagen blir inte mycket bättre än så. ska till tandläkaren snart och det bådar ju aldrig gott :P hahha .. får hoppas på att det gör det idag iallfall. sen blir det om jag får välja en skön hemmakväll men thess försöker tvinga med mig på bandyn så vi får se hur det går!

Jag och min BFAM förra vintern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0