Tjenare bloggen!

Idag har det varit en mycket lugn dag,smått bakis från igår så har inte haft någon ork att göra så mycket.har iaf hunnit rensa ur förådet och åkt till tippen en snabbis,självklart avslutades dagen med pizza,wiho då blev tjockisen nöjd!

Igår var jag,fia,ellen först hemma hos mig och drack lite rose för att sedan dra vidare till tegel där det först var helt okej men sedan försvann draget helt och då började man längta hemmåt.så vi drog oss mot två bussen hem.roligaste var ändå..hahha fia..daniel? haha för bra! Men slut med det roliga för imorgon börjar skolan så nu ska jag sätta på en rulle och försöka sova.

Godnatt sötisar!


Världens bästa pojkvän & jag på kryssningen


Kommentarer
Postat av: Anonym

söööööööööööööööööööööööööööööööööötaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2009-08-22 @ 12:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0