Skärpning

Ja men nu får jag faktiskt skärpa mig,jag blir bara sämre & sämre på att uppdatera.

Men det känns aldrig som jag har tid,har ju massa annat att göra än att sitta här.nu när skolan har börjat igen måste man ju börja plugga oxå.men jag ska göra mitt "bästa" och försöka uppdatera lite oftare.
Igår kom det en liten blondin hem till mig vid namn sophia Englund och sa att nu jävlar skulle vi hem till Carro och föra för att sedan efter det köra på en utgång i stan. OH YEAH sa jag och började fixa mig.ehm ja..nästan så iaf..Väl framme hos Carro efter en lång buss/tåg/tunnelbana.så lagade sophia lite middag till mig och sanna.och vad kan det ha varit om inte....NUDLAR!Jajjemän sån lyxmat fick man igår.

Jaja.nu ska jag sluta tönta mig. sedan beställde vi en taxi som skulle ta oss vidare. Roligaste kommentaren måste nog varit Sanna som utbrast:Det här känns ju som att åka limousin! vi festade vidare ett tag i taxin och sedan drog vi oss till laroy.där det var väldigt kul till en början då vi dansade och lärde känna lite nya människor.tillexempel två tyskar som var här för att festa!haha så sköna brudar..men sedan blev det lite dött så jag och Thess drog till donken för lite fyllekäk och satte oss sedan i en taxi mot berga..Sophia alkolisten själv skulle dra vidare men kom inte in för hon var för full! haha sorry hjärtat var bara tvungen att skriva med det!.. nu sitter jag här snyggare än någonsin med gårdagens smink i ett par rutiga shorts och ett vitt linne & självklart mina rosa duntofflor.om ett tag kommer sophia hit oxå...det var allt just nu men vi hörs snart igen ;)

ciao / S


Kommentarer
Postat av: emelie

SKOLAN! du super som ett as det är det som tar din tid! börja skriva lite inlägg om hur mycket du älskar mig i stället så kommer du garanterat få fler lärare än blondinfittan.

2009-08-27 @ 18:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0