MATDAGS

Kom hem i lördags men har varit helt slut, så har bara varit hemma och haft sagan om ringen maraton med Robin.såå sjukt bra filmer!haha.Sen igår började jag jobba igen,skönt att få lite mer fasta rutiner efter sommarlovet..
just nu står Robin och lagar mat och jag sitter vid datan,haha skönt att ha en pojkvän som alltid lagar maten så "mästerkocken" slipper..Nu har jag fått hem min rosa mixer också så jag och robin ska göra massa smoothies ikväll! woooho.blir super. Nu ska jag duka upp framför tv'n & sen blir det inte så mycket mer idag för jag jobbar ju imrogon också.men till helgen då jävlar händer det grejer,förhoppningsvis.

Ciao



vart tog min bränna vägen liksom? dags att jobba på den igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0