Bingolotto

Ja just nu så är det bingolotto,och eftersom det har blivit min nya grej så gick det ju inte att missa för min del.har inte vunnit något än men håll tummarna för mig.haha..vann faktiskt 100kr förra söndagen..wohoo.däremot saknar jag gamla bingolotto som var när man var liten med loket och bingoberra osv..fyfan vad stämning!tillskillnad från lotta som håller det nu,nej tack! så jävla mycket bättre förr...men aja..allt förändras ju så inga ledsna miner för det..haha eller jo lite..


 

Nu ska jag förbereda mig för sista spelet,skriver senare om jag orkar.Jag är ju faktiskt fortfarnade sjuk men vi får hoppas det går över så jag kan dra till skolan imorgon..man vill ju helst inte missa något nu i början.

Ciao/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0