Utråkad

Nu sitter jag här hemma i soffan och gör absolut ingenting.Är jättejättejätte utråkad.har opererat bort en tand så får inte anstränga mig(haha låter ju pinsamt.bara en tand liksom men det gör as ont).KUL lagom till lovet liksom. Min vanliga tur igen.Men tänker inte sitta inne och deppa för det .Imorgon ska jag nämligen grilla med Denice(från gävle)som kommer hit på besök så vi ska ha en liten grill/chill kväll med några till brudar.Kommer bli mys. Hoppas bara vädret inte sviker. annars får vi väl äta inne.


Och min lilla lillebror Rasmus springer omkring och skriker till alla att jag tappat en tand.så söt.
Ikväll däremot blir det hemmakväll. tråkigt. Ska försöka tvinga hit någon så jag slipper känna mig så ensam.stackars lilla mig eller hur.haha.

Puss / S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0