Tillbaka

sådärja nu har jag tillgång till internet igen..Jag kommer inte vara hemma på ett tag pga massa anledningar men ni har ju mitt mobilnummer och där är jag ju alltid tillgänglig(nästan).jag har varit hemma från skolan hur länge som helst nu känns det som.börjar bli riktigt jävla uttråkad.men idag så ska jag åka till stan med Tessie och Maria.ska försöka hitta något att ha på mig på valborg.ja valborg känns faktiskt jävligt överskattat.men jag ska ändå klä upp mig ! så det så. haha kanske inte mer än vanligt men ändå. iår tänker jag iaf inte tagga för någon jävla fest som ändå inte uppnår ens förväntningar.så iår ska jag och Maria ha middag hemma hos henne.vi ska äta tre rätters.men för mycket kan jag inte avslöja här.ska ju överasska de som kommer litegranna.sedan ska vi gå ner till brasan och kolla på den lite och så ska jag försöka träffa min pojkvän också.där har ni mina mål..känns riktigt skönt faktiskt.är riktigt taggad på en kväll med mina "gamla" vänner som jag inte träffat på jättelänge..så det blir nog toppen..

Nu ska lilla jag börja sminka mig.för snart kommer Thess.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0