Söndag

Hallå hallå.. nu sitter jag här hemma hos Thessan och dör.jag börjar bli sjuk. jag orkar inte..
Igår var jag ju som sagt på tjejmiddag hos Bella.det var mysigt. vi åt tacos och sådära.gott gott.
hade lite svårt att tugga bara.men det lär ju bi bättre snart förhoppningsvis..sen drog vi hem till olivia och där blev vi kvar hela kvällen/natten. det var trevligt bara att jag var så jävla slut. sen gick vi hem till Thess och sov..och nu har vi suttit ute på hennes altan hela morgonen och lyssnat på musik och solat.syns typ ingetning på mig tyvär.haha men men.skönt iaf.Ikväll får jag se vad jag gör om jag hittar på något eller stannar hemma och försöker bli frisk.det senare låter bäst jag vet men jag är ju som sagt så trött på att bara sitta hemma eftersom jag gjort det nästan hela lovet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0