sometimes

ja och så var jag här framför datan igen.kom precis hem från skolan så nu sitter jag här hos Robin och lyssnar på love hurts(som alltid) och väntar på att han ska komma hem eller att Maria eller någon ska ringa.sjukt uttråkad..Inget specielt idag heller.Klippa,rulla,rulla..osv..KUL.eller jo det är ju typ kul i vanliga fall men har inte direkt varit på humör idag.allt känns lite för mycket just nu.men så är det ibland.Ikväll ska jag och maria handla mat tills morgondagen,sen kanske jag ska träffa Emlie en snabbis och sedan ska jag försöka hinna med en solning också.det behövs ju verkligen iallafall. Juste glömde nämna att igår när jag var i stan köpte jag en fin svart tröja som jag ska ha på mig på valborg.kommer bli fint med lite smycken och lockar.


Tjing / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0