Segt

Den här dagen här dagen har gått jävligt sent. var hemma idag för jag är sjuk. så jävla typiskt nu när tanden äntligen börjar bli bra.jadå ska jag åka på en förkylning också.hoppas jag mår bättre imorgon.orkar inte komma efter i skolan..känns lite jobbigt nu när det inte är så långt kvar..så har varit hos mormor hela dagen tills jag skulle gå och fixa mina naglar och sedan kom mamma och hämtade mig.Ett plus är iaf att Uggly Betty börjar idag igen klockan åtta!woho. och sen klockan nio är det dubbel avsnitt med Desperate housewives..så det ska jag titta på. synd bara att jag missar bandyn idag.men det tar jag igen nästa tisdag ;) .. ojoj nu är klockan åtta.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0