Ofattbart

det finns inga ord.jag vet inte vad jag ska säga eller göra.jag kan inte säga eller göra någonting.ingenting kan ändra vad som hänt.önskar bara jag kunde finnas mer för dig. och det kan jag. men jag har inte funnits där. jag är så besviken på mig själv.och jag antar att du är ännu mera besviken.det är förjävligt att något måste hända innan man får upp ögonen.jag visste vad som pågick.och jag försökte.men jag borde försökt mer.det vet jag. men vad gör man nu när allt redan är för sent. Jag finns här för dig och det är bara det jag kan säga.du har alltid varit som en syster för mig och jag skulle aldrig svika dig avsiktligt.men jag trodde verkligen inte det här skulle hända. Jag fattar inte själv att det har hänt och det måste vara värre för dig.


Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: morri

<3

2009-04-14 @ 13:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0