Min dag

Idag var jag ju som sagt i stan och kollade runt med Thess & Maria.Vi köpte varsin Kaffe slush grej från 7-eleven(godaste någonsin,och äntligen är den tillbaka efter en lång vinter utan den) och strosade runt ute i det fina vädret.Så himla mysigt!Sen kom jag hem till Robin och då åt vi kött,pommes & bea.riktigt gott!haha nu väntar jag på att tönten ska komma hit så vi kan sova. han sitter i vardagsrummet och kollar på sainfeld..så jävla tråkigt enligt mig så jag vägrar kolla på det.fast han faktiskt var söt nog och kollade uggly betty & Dh med mig.fast jag tror nog han innerst inne tycker de är bra.kanske..haha.

Jag blev riktigt glad idag över smset jag fick från Emelie där det stod att hon kanske kommer på valborg,hoppas.har inte festat med henne på hur länge som helst så det skulle vara hur kul som helst om hon kom dit.




Me and my BFAM.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0