Inställt

Ingenting blev som jag hade tänkt mig denna dag.kinden har svullnat upp ännu mera så jag ser ut som en hamster.så valde att vara hemma idag och ta det lungt.börjar bli väldigt rastlös bara.och inte nog med det imrogon skulle jag ha påskmiddag med mina kära vänner.men nej. det verkar inte bli så. Hela lovet blir förstört pågrund av den här jäkla tanden.

Som tur var kom Maria förbi och muntrade upp mig med lite glass.och det finns nog ingen människa man kan skratta mera ÅT än henne. så jävla rolig.läs mer om det roliga som hände idag på
Marias nya blogg.Sen kom även Fabian förbi så spelade vi Buzz.så jävla trött på det där jäkla spelet..men det var trevligt med lite sällskap iaf.




Maria,Fabian & jag.Gammal bild från en kväll hos maria.

Kommentarer
Postat av: marrafakka

naaaaw sandra:)

2009-04-10 @ 00:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0