I skolan

haha nu tror ni säkert jag har dött eller något för jag inte skrev igår,skojjamen mitt internet funkade inte. gjorde inte så mycket igår heller.var sjuk så stannade hemma från skolan och kollade harry potter med mina lillebrorsor. det var mysigt faktiskt. fast den lilla blev lite rädd ibland så fick hålla för hans ögon.stackarn.

Idag mår jag iaf mycket bättre, är i skolan för tillfället till och med :)
efter skolan ska jag ta bort mina stygn i munnen haha :D äntligen.sen ska jag och Thessan hitta på något kul,ska leta upp någon frisör som kan kirra mitt hår.det ser förjävligt ut nu rent ut sagt.



ajja nu ska jag ha svenska

Kommentarer
Postat av: Thess

fyfaan va du är pinsam HAHAHA!

2009-04-16 @ 12:37:41
Postat av: Thess

skoja bror <33333333

2009-04-17 @ 11:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0