som vanligt.

Ja jag är ganska ojämn i mitt bloggande känner jag. men jag hatar verkligen att sitta vid datorn. känns som slöseri med tid. ändå har jag något slags begär. man vill ju känna sig lite uppdaterad och kolla runt lite en gång om dagen och kolla om någon kul hänt.
Igår var jag i täby med emsan. vi åt middag där(donken,haha) och gick runt och kollade lite..jag hittade ingenting.. har ingen större köplust n när det börjar komma massa höst/vinter kläder.

Idag har jag bara varit i skolan,tråkdag. Matte,idrott,estetisk verksamhet. boring boring. men imorgon blir det frisör hela dagen. så det är super skönt.

börjar komma efter lite i matten oxå, typiskt. bara att ta hem & plugga.


Ikväll ska jag göra något lite otippat, ska iväg & spela innebandy med en kompis. haha. jag älskar att röra på mig och jag hatar att bara träna på samma sätt hela tiden. så det känns skönt. kan behöva det efter allt godis jag pressat i mig  idag. har inte riktigt tagit tillbaks mina gammla matvanor jag hade innan sommaren. men det är på G, I think.

nu ska jag vila lite & kolla om det är någto kul på tv 'n . Puss på
er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0