senaste dagarna

Helgen , haha ja vad har man att säga liksom.. i fredags var jag i väsby. sen åkte vi in till stan för vi skulle bowla med emelies solna-polare, haha. men jag var för hungrig för att vara med så jag och emelie gick och åt istället. letade runt efter någon mysig resturang . men allt kostade över 200kr. och det kändes lite för dyrt för min ekonomi så det slutade med att vi åt på grillen. haha. hamburgare o pommes. det är grejer. vi hade iaf ganska kul till och från .. några missöden som att vi fick vänta på tåget i en halvitmme. och att jag blir jävligt grinig när jag är hungrig. vilket emelie fick uppleva. åkte tillbaks till väsby och mötte Linda, Julia, Tanya. kul att se lite av de oxå även fast det bara var en snabbis.

har fått min present av papsen nu också. det var en mobil. woho. det behövde jag verkligen. en Sony ericsson C902. blev riktigt glad. behövdes verkligen . och jag är jätte nöjd med den än så länge.

sen i lördags åkte jag in till stan tidigt. för jag skulle fixa mina naglar. blev supernöjd som vanligt.sen köpte jag nya skor för mina blev snodda förra helgen.förjävligt att man inte ens kan ta av sig skorna när man går någon stans. aja nu blev väl någon fattig jävel glad.haha. sen Igårkväll. haha ja. vi förade iaf hos thess mormor(haha). sen så drog vi vidare. orkar inte gå in på några detaljer.verkligen helt störd kväll. haha.
och idag är man sådär härligt bakis som man brukar vara på söndagar.plus att jag inte sovit något inatt.

så det ska jag ta igen nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0