Det första som slog mig

Idag är jag hemma , hade inte hunnit klart med Novellen . så nu är jag hemma och skriver på den . haha känner mig så dålig som inte är i skolan . men det började med att ag missade bussen. och vi har ändå bara sug lektioner.så det känns toppen att vara hemma och ta det lungt. är faktiskt lite snuvig också.fast just nu håller jag på och muppar mig med folk på msn . haha jag är jämt på så stört humör när jag gått upp tidigt. fast jag har sovit ordentligt. somnade efter på spaning med Bridget jones igår. blev lite besviken över att det inte var ettan. jag trodde det. men men. har bara sett tvåan en gång innan pch det var längesen så det var lite kul oxå. fast den kan inte mäta sig med ettan. fast Bridget är ju så jävla skön. den tjejen säger verkligen precis som hon tycker när som helst. och det gillar jag .

pratade nyss med emma också på msn och vi har bestämt oss för att köpa spinningkort på söndag . fuck vad najs.det behöver jag.haha plus att det känns bra att börja med någon så man slipper gå dit själv jämt. känner även några till som går på spinning där som man kan gå dit med ifallat emsan är sjuk eller något. så det är skönt..

Nu ska jag fortsätta på min novell , som btw suger. haha jag fattar knappt själv vad den handlar om. men jag beundrar mig själv att jag skrivit så mycket om bara massa skit. jag ska nog dock inte bli författare iaf. haha men det knäppa är att när jag var yngre älskade jag att skriva. jag skrev så fort tillfälle gavs och mina lärare tyckte jag skrev jättebra. en av mina lärare blev så rörd att hon började gråta när hon läste en text jag skrivit. de sa alltid att jag hade talang i skrivandet. men det verkar vara som bortblåst. tror jag tappade lusten i min förra skola. kände ingen direkt uppmuntran från läraren där.


Puss på er / Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0