Har haft roligare.

SENASTE

1. Kompis/kompisar du träffade:
Sophia
2. Personen du pratatade med i telefon
Mamma

3. Du fick SMS av:
Robin
4. Du kramade:
Sophia

IDAG

5. Kläder
sverige shorts, rosa t-shirt & en stor röd tröja. är sjuk:P
6. Bättre än igår
nja. är sjuk & riktigt utråkad.

IMORGON

7. Är det
tisdag
8. Planer
BLI FRISK
9. Händer imorgon
bli frisk, skolan,sola, träna.

FRÅGOR OCH SVAR

10. Det första du gjorde i morse?
åt frukost
11. Vad åt du sist?
Godis
12. Tror du på distansförållanden?
Ja, om båda vill
13. Vem tänker du på just nu?
Robin
14. Tror du att personen tänker på dig med?
Nej
15. Vart reste du sist?
vet inte
16. Vad gjorde du igår kväll?
låg i min säng & kollade på sanningens ögonblick
17. Liknar du din mamma eller pappa?
Mamma
18. Ler du ofta?
Ja
19. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)?
Kärlek
20. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?
Ja
21. I vems säng sov du i igår natt?
min
22. Vilken färg har din tröja?
röd

SORG

23. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?

Ja
24. Har du någonsin gråtit dig till sömns?
Ja
25. Gråter du när du skadar dig?
oftast inte

LYCKA

26. Är du en glad person?
Ja, oftast.
27. Önskar du att du var lyckligare?
ja
28. Kan musik göra dig glad?
ja det kan den.

KÄRLEK


29. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?
Ja
30. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?
Ja
31. Har du en flick-/pojkvän?
ja
32. Är du nöjd med det?
ja det är jag.
33. Är du kär?
absolut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0