5 minutes

Fick äntligen lite tid över till att skriva. har hjälpt mina föräldrar med massa saker hela dagen. tex. målade en dörr och rensade i poolen. det var riktigt kallt !  jag börjar bli sjuk också. var nog för jag var ute sent igår. och sen "badade " jag ju nyss och det gjorde inte saken bättre. har iallfall fått lite färg av att vara ute hela dagen.

Gårdagen var helt okej, Först åkte jag, Alex och Sophia hem till mig och åt middag & förkrökade lite. efter ett tag så märkte vi att några killar från min och sophias gammla skola stog på en balkong på andra sidan gården så vi ringde dem. och sen kom de över. riktigt otippat faktiskt. men lite roligt. sen gick vi på någon "fest". men det var inte så kul så vi drog efter ungefär fem minuter. Då drog vi vidare hem till jesper och satt och chillkrökade på hans baksida.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar ditt namn på detta inlägg. Fiffigt!! ;D / gissa..

2008-05-25 @ 20:46:12
Postat av: sandra

haha :p har ju lärt mig av den bästa . (du)

2008-05-26 @ 09:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0