och så var det påsk

Känner att jag är väldigt dålig på att uppdatera min blogg. Men jag har alltid så hilmla mycket att göra att det aldrig blir av . :p

Idag är det iallfall Påskafton och det var riktigt härligt att vakna imorse och se att solen skiner och snön börjar gå bort.Nu sitter jag här och väntar på att mina grannar kommer över så att vi kan äta lite påskmat, kommer nog bli riktigt trevligt !

Igår var jag med Frida och vi var hemma hos mig och kollade på film , vi såg Click . Och jag satt verkligen och grät, haha inte lite heller. jag har sett den flera gånger men ändå så kan jag inte hålla tårarna borta fast jag vet att den slutar lyckligt. Men det finns verkligen så många människor som prioriterar jobbet framför allt. Som tänker att livet blir bra sen bara man har mycket pengar. Och det är väl sant till en viss gräns. men när ska man hinna njuta av livet ? Jag försöker iallfall tänka på att leva i nuet och ta allt som det kommer. Man kan vara framgånsrik och lycklig utan att jobba ihjäl sig.

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0