Cute



Dagens ,
klänning/linne. Ginatricot.
jeans jacka. vet inte :s haha mammas gammla. gillar den as mycket iallfall . hihi.


Ikväll blir det kröka , HAHA ! as taggad. med Sophia & Maria iaf. kanske Emelie(om någon får tag på na) och sen kanske typ jocke och någon mer ? ska bli kul iallfall. 92orna har ju som sagt bal så vi ska dit och kolla på dem. och sen vet jag inte riktigt vad som händer ;S var bara taggad på att göra någonting.. så nu håller jag på att fixa mig. får se om jag tar jeans istället för klänningen .. börjar bli lite kyligt ute .. väntar på att Maria ska komma hit nu. så ska vi väl börja gå mot skolan snart.. eller den börjar sju men nuförtiden har jag alltid så bråttom att jag alltid kommer för tidigt. haha :s låter as konstigt men men..så ere typ.. haha. nej nu slutar jag skriva innan jag går över gränsen. skriver kanske sen när jag kommer hem, tja..

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGGT

2008-06-13 @ 12:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0