Myskväll med brudarna

Tjoho ! nu har jag precis ätit middag. ska snart åka och hyra film med maria. sen ska vi två och emelie kolla på den. ska bli trevligt. ska köpa lite jordgubbar och annanas oxå. inga chips för mig idag inte ! känner mig riktigt duktig. bara ätit nyttigt och varit ute och gått/joggat i en timme.

Imorgon kanske jag åker in till stan om jag orkar. måste köpa lite grejer. eller måste och måste men jag vill ha nya grejer. haha :p men får se hur det blir med den saken.. och sen får jag ju reda på om jag kommer in.håll tummarna för mig!

nu ska jag kolla bussarna och sen gå upp och sminka mig.
skriver kanske ikväll ! Puss

förresten , när klassas man som icke-rökare ordentligt ? nu har jag inte rökt på nästan en månad. det borde väl räknas ? eller ? jag räknar det som det iaf.


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU RÖKTE I ONSDAGS FICK JAG HÖRA AV EN SÄKER KÄLLA. det visste jag inte..

2008-06-25 @ 22:00:29
Postat av: sandra

haha , måste varit fel sandra. i onsdags var jag hemma och tog det lungt så jag smög knappast ut och rökte med någon "säker" källa.

2008-06-26 @ 13:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0