ibland är livet verkligen underbart

Och så var det ... SOMMARLOV ! faan vad skönt. var nyss i skolan och fikade och tog emot mina betyg. blev som jag hade hoppats på. as nöjd. hoppas bara jag kommer in på frisör nu. frå veta det den 26 juni. räknar dagarna .. verkligen..

fick pris för bästa prestationen (elelr hur det stavas :P) på iv. HAHA nördpriset är mitt. En skål med bilar i . haha. pappa är så söt ! berättade vad jag fick för betyg  och fick tillbaka det här smset " Alltid stolt över dig! Du är världens bästa dotter!massor med kramar ! älskar dig " jag saknar verkligen dig pappa !

Igår var en underbar kväll, verkligen underbar ! skitkul att träffa alla. och 92erna var så jävla fina ! :)
första doppet i havet togs igår oxå. riktigt kallt. sen vill jag helst inte berätta mer om kvällen.. :P de som var där förstår nog varför. HAHA . ´

nu ska jag och emelie kolla film. skriver senare . och så lägger jag in en bild på mitt fina pris , hihi ! :)


Kommentarer
Postat av: Cp, Sophia

NÖRDPRIS ÄGER



// Stolt terminens upprycknings diplomatist.. eller nåt

2008-06-13 @ 13:37:14
Postat av: Sandra

Bra att du tycker det ! nu kändes det genast lite bättre ! ska nog ringa alla jag känner och skryta lite..tror jag..

2008-06-13 @ 13:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0