skola

nu har skolan börjat igen och då har man inte så mycket tid över för att göra annat än att plugga. och nu när jag ska börja gå i skolan varje dag så lär det ju bli ännu mer. inget att se fram emot helt enkelt!

men imorgon är det iallfall fredag och då händer det förhoppnigsvis något kul.

var hemma hos maria idag med emelie, satt vid datorn och kollade på gamla bilder. Om man saknar dem tiderna! allt kändes så mycket lättare för några år sen . sen kollade vi på det där programmet om människor som äter sig till döds. gud vad hemskt. att man ens kan tillåta sig själv att äta sig sådär stor. Och så började man ju tänka på vad man själv ätit , och kanske inte den bästa dagen att tänka på sånt idag inte . haha. men vi firade ju faktiskt maria så då kändes det okej att stoppa i sig lite mer än vanligt .

och jag kan ju inte påstå att det går så bra för mig att följa mina nyårslöften .tyvär.
hade inte rökt en ciggarett på tre dagar så tog jag en idag , men gör ett nytt försök på måndag.
och börjat träna har jag inte heller kommit igång med men det får jag väl också börja med.

men nu måste jag gå & lägga mig så jag kommer upp imorgon .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0