Grattis lillebror !

idag fyllde min lillebor två år ! så jag har varit hemma och firat han idag . först bakade jag och mamma tårta till honom sen kom våra grannar över .
 
tiden går så himla fort, känns som det var igår mamma kom hem med rasmus.och idag blev min lilla bebis två. han fick massa presenter och har varit helt tokig hela dagen .

image11

i helgen gjorde jag väl inte så mycket, i fredags var jag hemma hos emma. men kommer inte ihåg så mycket från den kvällen . drack lite för mycket. haha. och i lördags var jag bara hemma och tog det lungt, alldeles för bakis för att hitta på någonting . men det kan vara skönt med sånna kvällar också. jag och min familj kollade på film och sånt.

Imorgon ör det skola ! gud vad jobbigt. men börjar iallfall tio så kan jag ta halv tio bussen istället för åtta . börjar i min nya grupp imorgon. känner verkligen ingen där och vill inte göra det heller, haha . men då kan jag völ konsentrera mig mer på skolan. kommer sakna att gå med emelie bara . men får se hur länge jag står ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0