Gott nytt år




ja så var det ju nyår. blev inte riktigt lika kul som jag hade förväntat mig, men helt okej iallfall !

vaknade upp imorse och hade jätte ont i hela ryggen och har sår överallt och så har jag ett brännmärke mellan tuttarna. så jag kan knappt ha bh på mig för det gör så himla ont !! 
kanske inte en så bra start på nya året , men men . min familj har sovit hela dagen, själv är jag inte en sån person som sover länge . vaknade klockan 9 och var jätte pigg. så jag började plocka undan allting från igår . nu sitter jag här helt rastlös och vill hitta på något , men alla sover ! åh jag hatar nyår !

och nu ska jag  försöka sluta röka oxå,åååh känner redan att jag behöver en . men jag ska klara det här.

Nu ska jag försöka få tag i frida.



Kommentarer
Postat av: S A R A

ni ser ut att ha kul =) kram

2008-01-01 @ 16:27:31
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0