Helg

Har varit hos min pappa den här heljen , var ett bra tag sen jag var här så det har varit kul att träffa alla och umgås lite med min pappa .

igår var jag på fest, helt okej förutom att jag drack för mycket. så idag mådde jag inte så bra. gick iaf upp vid tolv och gick ner till centrum och kollade i affärer.hittade mycket jag ville ha men som alltid finns det inte min storlek kvar. fast jag hittade till slut en kofta, en helt vanlig grå. haha , emelie klagar alltid på att jag alltid köper "tråkiga" kläder. så nästa gång ska jag väl försök hitta något roligare.

image12

nyss kollade jag på film med julia, guldkompassen. den var mysig. men hade väl lite för höga förväntningar på den så så bra tycket jag väl inte att den var. och gud vilket jobbigt slut. nu måste man ju se nästa oxå , haha. nu sitter jag här och väntar på att min bror och hans kompis ska komma hem med chips till mig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0