to much

Äntligen klar med läxan , skönt ! nu ska jag bara träna lite till på gloserna . Har varit sjukt seg hela dagen så har icke orkat gå ut & springa .. får bli i veckan.. om jag hinner.



Veckans to do :
Lämna in min vinter jacka på kemtvätt.
Lämna in min mobil på lagning
åka in till stan med Sophia och köpa lite kläder
ska även köpa lite mer kuddar till min säng.
Åka till pappa & få någon present han köpt till mig
(lär vara min bärbara rosa data jag önskat mig)
Köpa spinningkort för den här terminen.

Lär ju bli tusen saker till men det var det som kom upp nu. skriver upp det här så jag inte glömmer det !

skönt att jag trivs jättebra i skolan nu för tiden iallfall..





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0