och så var sommaren slut

Hejsan ! just nu sitter jag här med ansiktsmask i ansiktet. en grön dessutom..very sexy.. haha.. var precis i duschen och har ätit lite så nu mår jag bättre.. skolan börjar ju imorgon och jag vill se fräsch ut, tihie. så har kört lite peeling och n u ansiktsmasken nu ska jag börja smörja och måla naglarna så börjar jag bli klar.. kankse drar på lite brun utan sol oxå ? eller nja.. jag tål inte doften.. och min är hemsk när det kommer till den punkten..


Dagens outfit idag är en vit stor t-shirt och blåa tofflor. haha . riktigt fint. gud vilken bild ni måste ha i huvet på mig nu.. :P men men .. ska kolla lite mer sex and the city och sova.. hörs imorgon ! puss /sandra





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0