Lördag

Shuhu. dålig updatering på sitsonde. jag vet. har inte orkat . haft så mycket för mig.. eller nja. var ju som sagt i småland/danmark med massa vänner. riktigt kul ! haha jag orkar inte gå in på massa detaljer men jag var full varenda kväll .. vilket inte var så bra för min nykterist plan. men får ta tag i den nu när skolan börjar. haha . möte på måndag ..nervöst ? jaa . skriver vad det handlade om efter . kan inte säga det nu .. :p haha.

Idag är jag sjukt jävla seg från gårdagen. så går bara omkring helt sliten här hemma. skulle egentligen träffa emsan. men nu blev det tyvär icke så. sov hos pojken inatt. hihi. mysigt. tråkigt bara att han alltid är så jävla trött och somnar innan mig. :/ men jag är ifs alltid pigg.. nästan. kanske inte just nu. ikväll blir det SATC och läsa lite . Jag läser SÅ DUMT av mia törnblom. verkar bra men har inte kommit så långt.

nu ska jag börja med det , ska försöka skriva imorgon.. hihi.
Puss på er / sandra


sånna här dagar vill jag bara strosa runt i den här underbara mjukisdräktren från juicy couture.så jävla fin. ska beställa den från nelly när jag får råd. frågan är om jag ska ta den här eller en ljusblå. tror jag kör på den där. ser så jävla mysig ut. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0