Jag bara älskar doften av akryl

Haha kanske inte men jag älskar att ha gjort nya naglar. de är lite kortare den här gången men blev jätte fint som vanligt. känns så himla fräscht att ha fina naglar.

åkte in till stan (fridas naglar) och gjorde de direkt efter skolan. eller jag åkte dit drietk efter men hade inte tid förens fyra. men men.. kom nyss hem från att ha varit på date med frida. haha kändes verkligen som en riktig date .. vi åt ute på en thai resturang och de tände ljus och grejer på vårat bord. riktigt mysigt faktiskt !

ikväll ska jag bara ta det lungt, är lite sjuk. så ska ta hand om mig själv.. ändå piss väder ute.. ska nog bädda ner mig i min sköna säng och kolla sex and the city. FAN.. tror inte jag har chips hemma. eller det är bara bra. måste sluta pressa i mig massa onyttigt så frot tillfälle ges. min moster är här oxå . vilket är kul.. hon bor i malmö och vi ses inte så ofta. så ska nog vara med henne lite ..


mina naglar förra gången jag gjorde.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0