Älskade mamma

Hihi , mamma är så söt. hon kom hem för ett tag sen och då hade hon köpt en ny plattång till mig ! har önskat mig en ny jätte länge. så fick jag den för att du tycker jag är så duktig som slutat röka ! haha. nu känner jag mig ännu mer motiverad. fast jag har ju klarat mig ett jävla bra tag nu ! wiho.

och snart ska jag kolla film med familjen , kör på hemmakväll tonight.

Jag var och handlade med henne tidigare idag. och då köpte jag peeling och en hårinpackning. haha köpte en för blont hår. tänkte att det kan vara bra nu när jag har så just hår. har gjort lite mer slingor. men det är nog lite mer mörkblont ljusbrunt. men är jättenöjd iallfall ! :) och det är ju huvudsaken. kollade även på en ny säng. min är så sliten att jag kommer åka igenom madrassen snart. haha kanske inte . men nästan !men den jag gillade var lite dyr så får se om jag får den .

nu kom mamma och sa att det var film dags. :)
hörs imrogon . puss /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0